Wat te doen?

Avatar foto

DoorPascal De Kaey

mrt 21, 2008 651 views

De clubkampioenen zijn gekend, de Interclub is voorbij, vanavond zit ook de Zilveren Toren erop en het Ligakampioenschap is afgelopen. Betekent dit dat we ons vanaf nu moeten vervelen? Allesbehalve!
Nu dinsdag spelen we immers de derde ronde van ons blitzcriterium, op 1 april komt Frank S ons weer wat bijleren over de finesses van het schaakspel (verplichte kost!) en vanaf 8 april start de Beker Adams waarvoor je je trouwens nog steeds kan inschrijven.