3 reactie op “De ELO-logica…”
  1. Ik had beeld toen je vanavond won van Tony P, Benjamin !
    Pascal had me in het oor gefluisterd dat ik Google moest proberen ipv Mozilla. Beetje raar vond ik toen, maar het werkte wel.

Reacties zijn gesloten.