12 uur aan een stuk blitzen, dat is het concept van de jaarlijkse Blitzmarathon van Lier. Dit jaar wat minder deelnemers dan de vorige jaren maar het toernooi blijft even gezellig als altijd. De puntentelling is altijd wel wat ontransparant maar – ondanks een ijzersterke start van het team Nikolaas/Pascal met een 9/10 score en een tijdje later 18/20 – strandden ze op een zesde plaats in de A-reeks na 48 blitzpartijtjes. Team Yoma/Bart eindigde derde in de B-reeks.


Dag klinkt als een puike prestatie! Vinden we ergens een eindstand?
Bwa, in de avond haalde ik zelf nog weinig punten door de sterkere tegenstanders en toegenomen vermoeidheid. Nikolaas deed het wel nog vrij goed ’s avonds. Een eindstand is nog niet gepubliceerd.
Een eindstand vinden jullie hier:
https://www.facebook.com/share/1DRkEFZzwn/
Bedankt voor de trouwe deelname!