Op 23 en 25 april organisseert KGSRL haar C&D-toernooi voor spelers tot 1900 elopunten. Een aanrader waar steeds menig Skogger aan deelneemt.
Eén reactie op “C&D-toernooi Gent”
Reacties zijn gesloten.
Schaken in Mortsel
Op 23 en 25 april organisseert KGSRL haar C&D-toernooi voor spelers tot 1900 elopunten. Een aanrader waar steeds menig Skogger aan deelneemt.
Reacties zijn gesloten.
Als het in Westerlo ook terug doorgaat, ga ik vermoedelijk wel naar daar…