Als voorbereiding naar de ontknoping volgende dinsdag hadden we de afgelopen dagen een kort interview met de 4 hoofdrolspelers van de Beker Adams: Wouter, Tony, Dries en Marc. Deze ‘final 4’ blikten even terug naar hun partij van afgelopen dinsdag en keken mee vooruit naar hun partij op de finaleavond dinsdag.
Ben je benieuwd wat ze zelf verwachten of hoe ze zich voorbereiden naar aanloop van hun partij, wees er dan dinsdag zeker bij. We projecteren de interviews dan tussen de analyses door. Nog een argument om deze topavond dus zeker niet te missen! Iedereen is welkom, ook niet-leden en supporters.


Heel jammer dat ik er niet kan bij zijn. Succes alvast aan de finalisten!
oh nice. Ik kijk al uit naar dinsdag.